Subject: FW: Küsimus Vabariigi Valitsuse 25.06.2009. a määruse nr 110 kohta
From: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
To: "vana RAM Info"
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Apr 2025 08:45:58 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame pöördumise tulenevalt kuuluvusele Rahandusministeeriumile.

Lugupidamisega

Dokumendihaldustalitus

Sotsiaalministeerium

From: Keiu Rebane <[email-masked]>
Sent: Thursday, April 10, 2025 2:50 PM
To: [email-masked]
Subject: Küsimus Vabariigi Valitsuse 25.06.2009. a määruse nr 110 kohta

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Ma ei ole kindel, et pöördun õigesse kohta, kuid äkki oskate mind õigele 
teele suunata.

Kas määrus „Töölähetuse kulude hüvitiste maksmise kord ning välislähetuse 
päevaraha alammäär, maksmise tingimused ja kord“ kuulub 
Justiitsministeeriumi haldusalasse? Kas seda on plaanis uuendada seoses 
tulumaksuseaduse 2025 aasta alguses kehtima hakanud muudatustega?

Lugupidamisega

Keiu RebaneJurist

Legal Counsel

Mob  <tel:+372%205662%206307> +372 5662 6307

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

TKM Grupp AS

Kaubamaja 1

,

10143

,

Tallinn

,

Estonia

 <http://www.tkmgroup.ee/> www.tkmgrupp.ee |  <http://www.partnerkaart.ee/> 
www.partnerkaart.ee

Käesoleva teate sisu, sh selle manused, on konfidentsiaalsed ja on mõeldud 
kasutamiseks üksnes teate adressaadile. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi 
ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil 
kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui te olete saanud käesoleva teate 
eksituse tõttu, siis palume teil teavitada koheselt selle saatjat ning 
kustutada e-kiri.